اخبارکوتاه قسمت اول
تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:اخبارکوتاه, | 18:40 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

 

اسکولاری: نیمار احتیاجی به حضور در تیم های اروپایی ندارد

           

فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل گفت: نیمار یکی از بهترین های حاضر در دنیای فوتبال بوده و احتیاجی به حضور در اروپا ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری کالچو نیوز فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل گفت: نمی توان به حضور نیمار در جمع ده بازیکن برتر فوتبال فکر کرد زیرا او جزو بهترین های حاضر در دنیای فوتبال بوده و از توان فنی و کیفی بسیار بالایی برخوردار است به نظر من او هیچ احتیاجی ندارد برای رشد و موفقیت بیشترراهی اروپا شده و فعالیت خود را در تیم های اروپایی از سر بگیرد.

 

 

 

علیرغم توافق با ملوان؛

اشجاری استقلالی شد

حسن اشجاری با مسئولین باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم به توافق رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حسن اشجاری بازیکن پیشین تیم سپاهان اصفهان با مسئولین باشگاه استقلال برای پیوستن به این به توافق رسید.

 

اشجاری که به دلیل مشکلات شخصی از سپاهان جدا شده بود در چند روز گذشته صحبت از ملوانی شدنش بود و حتی درودگر از توافق با وی سخن گفته بود اما علیرغم این توافق اشجاری ترجیح داد در استقلال فوتبال خود را دنبال کند.

گفته می شود قرارداد اشجاری با استقلال تا پایان فصل جاری رقابتهای فوتبال لیگ برتر خواهد بود.

 

 

 

بازگشت فابرگاس به شرایط ایده آل

ستاره تیم فوتبال بارسلونا با پشت سر گذاشتن شروع ضعیف خود در فصل 2012 ، توانسته دوباره به بازیکن کلیدی تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و به نقل از خبرگزاری اسکای اسپرتز، فابرگاس فصل جدید لالیگا را با عملکرد بسیار ضعیفی آغاز کرد طوری که هیچ کس توقع چنین عملکردی را از او نداشت در نتیجه سیل انتقادات به سوی او روانه شد.

البته نمی توان گفت تنها شروع وی وضعیت بوده چرا که او از اواخر فصل گذشته که تیم زیر نظر گوآردیولا بود چندان قوی عمل نمی کرد او در اواخر دیدارهای لیگ قهرمانان، جایگاه خود در ترکیب اصلی را نیز از دست داد. او حتی از سوی هوادارانبارسلونا نیز مورد توهین قرار گرفت.

 

با این حال، اوضاع در فصل جدید برای او فرق کرده او در حال حاضر در ترکیب اصلی ویلانووا قرار می گیرد واز قرار معلوم توانسته اتحاد او را به بهترین نحوه جلب کند.

 

 

 

 

 

بلاتر: کشته شدن داور خط نگهدار مرا شوک زده کرد

سپ بلاتر، رئیس اتحادیه فوتبال در خصوص خبر کشته شدن داور خط نگهدار در کشور هلند گفت: بعد از خواندن خبر کشته شدن داور کاملاً شوک زده بودم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از پایگاه خبری کالچونیوز سپ بلاتر رئیس اتحادیه فوتبال اروپا گفت: بعد از شنیدن خبر کشته شدن داور خط نگهدار در هلند بسیار شوک زده شدم زیرا واقعیتی انکارناپذیر وجود دارد و آن این است که فوتبال هر کشور نشان دهنده چهره اجتماعی آن است و این است که فوتبال هر کشور نشان دهنده چهره اجتماعی آن است و این خشونت اتفاقی بسیار بد و ناگوار بود که از جنبه های مختلف قابل بررسی است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ